Sain päähäni

Näitä tulee taas päähän. Näitä, ja kohta myös niitä isompia joissa on terävät piikit.

Pidän mieluusti seinällä.

Sain päähäni myös tehdä kädenlämmittimet.

Liiviallakin näytti olevan hienoja virkattuja, mulla olisi tarjolla 100% alpakasta kudotut.

Hyvin pehmeät, hyvin lämpimät. Lanka sitä samaa Garnstudion alpakkaa josta tein mekon…

Aika kapoiset, aika pitkät. Tarkalleen 29 senttiä.

Jos olet kiinnostunut, ilmianna itsesi.

7 comments on “Sain päähäni

  1. Mimmi sanoo:

    Olen oikein kiinnostunut, kun en näköjään ehdi itse kutomaan, mutta koko epäilyttää. Mahtuisivatkohan nuo minulle? Jos, niin ehdottomasti ostan ne! Harmaita olen haeskellutkin näihin kylmeneviin päiviin.

  2. Miia sanoo:

    Mulle kans, tuollaiset harmaat.

  3. Liivia sanoo:

    OO, nuo lämmittimet on todella kauniit. Paljon kauniimmat kuin minun. Kassa kilisköön:)

  4. mariahyle sanoo:

    Kyllä tarviin!On viileää ja meren äärellä palelee.Mulla on pienet kädet mitattiin yhden esikoululaispojan kanssa tänään .Kämmenet samankokoiset ,ranne sanoo fysioterapeutti Nikolai ”tosi pieni..”mutta taisin myöhästyä ..

  5. Joanna sanoo:

    Kyllä, kiitos…ihanan näköiset!

  6. Jennie sanoo:

    Aivan upeat! Väri ja materiaalikin täydelliset, tykkään.

  7. Violet sanoo:

    Laitatteko halukkaat mulle sähköpostia. Langat ovat lopussa mutta jos kiinnostuneita on niin tilaan lisää ja teen.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s