Hyvä päivä, hän sanoi

Hyvä päivä!

Taulukaupat, lounaaksi perunamuusia ja suklaata (erikseen), päällä euron kirpparisortsit ja vanhoista sandaaleista otetulla nahkakukalla pienemmäksi kurottu kaappiin unohtunut neule taas käytössä. Joskus kaikki on superhelppoa ja tanssittavaa!

26 comments on “Hyvä päivä, hän sanoi

  1. minja sanoo:

    Oi! Tästäpä tulikin hyvä mieli! Semmonen hypähdyttävä.

    Huomasin juuri, että sulla on mun koivet! Siis ihan samikset kun minulla. Taidat olla vaan lyhyempi, vai? Minä 170.

  2. Violet sanoo:

    minja: koipisamikset! Olen 174 cm. Kuvakulma on tässä ainakin kummallinen, saattaa lyhentää tai jotain. Mutta hyvä jos alkoi hypityttää!

  3. Suklaasydän sanoo:

    Tyyli-Lyyli. :)

  4. outi sanoo:

    ja aivan ihanat kengät!

  5. maijanmaja sanoo:

    Tosi tyylikäs kokonaisuus! Upea sininen sukkahousuissa! Mun mielestä on hankalaa löytää kivan värisiä sukkahousuja. Ehkä jostain merkkiliikkeistä löytäisi, mutta kun kuulun niihin naisiin, joiden sukat repeää pahimmillaam jo kotiovella, niin paras tyytyä halvempiin, ainakin arkikäytössä.
    Onnittelut kaupoista!

  6. Violet sanoo:

    Suklaasydän; oujee;-)

    outi; samoin ajattelen. Tykkään kovasti.

    maijanmaja; ihme ja kumma mutta noi sukkahousut on oikeasti vihreät. Värin nimi paketissa émeraude, smaragdi. Mutta miten vaan, on kyllä hyvä väri.
    Ostin taannoin aika kasan kunnollisia sukkahousuja. Tuommoisia paksuja eri värisiä ja sitten vielä paksumpia villaisia harmaita. Mulla oli tarjouslappuja yhteen tavarataloon ja niiden varjolla ajattelin sijoittaa…
    Musta kun tuntuu että halvat hajoaa helpommin, eli ehkä sittenkin kannattaisi panna hiukan enemmän.

  7. maijanmaja sanoo:

    Totta tuo hinta-laatu-suhde kyllä! Olen huomannut saman

    Alimmassa kuvassa ne näyttävätkin vihreiltä!

  8. Liivia sanoo:

    Hyvän väriset sukkahousut hyvissä säärissä!

    Ihmettelen tässä Minjan pituutta ja vääriä mielikuviani. Joskus luulin Violetia pieneksi siroksi (olikin pitkä siro), ja tähän asti olen luullut Minjaa pieneksi siroksi. Onkin minun pituiseni, oho:)

  9. Violet sanoo:

    Liivia; niin kyllä minustakin minjan ”piti olla” n. 155-160 -senttinen!

  10. Niina sanoo:

    Oi,miten ihanat kengät! Tuollaiset kun löytäisin jostain niin varmasti pomppisin. Ja euron sortsitkin vielä,vau! Itse ostin tänään myöskin harmaat sortsit kirpparilta mutta hinta oli kolminkertainen. Eikä ne olleet noin hienot.(sortsit on muuten tosi typerä sana..tuli tässä vaan mieleen…hmm.)
    Ja nauratti tuo pituuskeskustelu:) Minäkin olen pitänyt Minjaa lyhyenä ja sirona,mutta sinusta ja Liiviasta olen näköjään ollut oikeassa,pitkiksi olen teidän mielessäni kuvitellut:) Ja tuollasiksi sorjasääriksi juuri:)

  11. Pirkko sanoo:

    Perunamuusia lukuunottamatta kadehdittava päivä.

  12. eve sanoo:

    Täydellisyyttä.

  13. Violet sanoo:

    Niina; noi lyhyet housut (vältin sen sanan) ovat kaksi nroa liian isot, siksi tarvitaan väljä paita…ei näy vyö ja se rutattu kangas. Mutta joo, tykkään pitää.

    Pirkko; etkö pidä muusista? Joskus se on parasta mitä on.

    eve; mistä ny kukin tykkää;-)

  14. minja sanoo:

    Oho, minä luulin sinua lyhyemmäksi, kuten Liiviakin joskus.

    Ja Liivia, siro mä olenkin, mutta jalkoja on annettu vähän liiankin kanssa. Olin nuorempana mallia honkkeli ja kaatuilin tuon tuostakin :D En voi vieläkään käyttää korkokenkiä, sentään pysyn pystyssä.

  15. minja sanoo:

    Niin ja siis ihan hassua kun on niin samanlaiset jalat, ihan polvimuhkuroita myöten!

  16. aurinkojakuu sanoo:

    Sä oot kyllä aika ihana ! Ja ihanat kengätkin. Noita saa etsiä kissojen ja koirien kanssa täältä,

  17. Mei sanoo:

    Oi, tanssi tarttuu! ”Ihqu” tunnelma! Eikä vähiten mun lemppari syysvärien takia. Plus sinapinkeltainen tai -ruskea.

  18. maria sanoo:

    Torstain illan pelastava kuvailo ja teksti!Onneksi kurkkasin tänne.(mä olen snadi ..154cm…mutta mielestäni tosi pitkä se on se tunne:))
    kaupanhyllyt on kyllä mitoitettu liian korkeiksi mun mielestä .Onneksi tyttäreistä yksi 178cm joten hyvä kauppakaveri.mm

  19. Kirsi sanoo:

    Oi kun rouva on tyylikäs! Ja todistus siitä, että tyyli ei ole isolla rahalla ostettavissa. Toiset vaan tajuaa tyylin päälle ja loihtivat sitä vaikka mistä. ;) Mulla on myös ostoslistalla muutamat kivanväriset sukkikset ja siihen tarkoitukseen ajattelin käytää saamani 30 euron lahjakortin. Ehkäpä myös minun päiväni muuttuu sitten tanssittavaksi.

  20. Violet sanoo:

    minjal haluan ”todistuskuvan” niistä koivistasi!

    aurinkojakuu; on se ny kumma noiden kenkien kanssa…ettei mistään? Kyllä mää annan kaupan nimen noille jos joku kaipaa. Toimittavat Suomeenkin…

    Mei; sinapinkeltaiset sukat ostin tänä syksynä, varmaan eka keltainen asia vuosiin.

    maria: no sinuakin luulin paljon pidemmäksi!

    Kirsi; kiits vaan;-) Makuasioitahan nämä (siis moni ei kuuna päivänä panisi päälleen mitään mistä minä tykkään) mutta ajattelen kyllä samoin tyylistä ja rahasta.

  21. Nina sanoo:

    Mahtavat värit!
    Minuakin tanssittaa…

  22. Nimetön sanoo:

    Mulle se kenkäkaupan nimi :D Ja kitooos!

  23. Violet sanoo:

    Nina; kuulostaa hyvältä!

    Nimetön: Kaupan nimi on CLIF. Niillä on Pariisissa muutama liike ja sitten nettikauppa. http://www.chaussures-clif.com
    Englanninkielelläkin jos tarvitset. Siellä monia mistä tykkään ihan hulluna ja sitten joitakin aivan karseita. Mutta menehän katsomaan.

  24. Mei sanoo:

    Kiitos paljon. Jostain syystä ei kirjannut nimeäni (olen eri koneella). Mei täällä kyseli sitä kenkäkauppaa

  25. Elisa sanoo:

    Huippumageet sortsit, näytät kuin sut olisi suoraan bongattu stockholm streetstyle sivustolta! Mukavaa syysviikkoa sinne toivotellen! Sain vihdoin ja viimein oman netiyhteyden joten pääsen taas piipahtelemaan tänne useammin =)

  26. Violet sanoo:

    Mei: Ok! Toivottavasti siitä oli apua.

    Elisa: kiitos Elisa;-) Jaaha, nettiyhteys kunnossa. Hyvä hyvä!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s