Eteisessä muutun toiseksi




Eteisessä olen punatukkainen. Se on minusta kummallista.

Olin tänään uimahallissa. Siellä oli mies joka vain seisoi matalassa päässä allasta ja uikutti kuin koira. Niin hän tosiaan teki ja se oli minusta vielä kummallisempaa kuin se että olen punatukkainen eteisessä.

Haluaisin katsoa jonkun filmin. Ihan juuri nyt ja heti. Se ei tunnu mahdolliselta koska ilmassa on paljon läksyjentekoon liittyvää mölinää.

14 comments on “Eteisessä muutun toiseksi

  1. eve sanoo:

    Eteisestä ei pääse taivaaseen?

  2. Violet sanoo:

    Eve; vain keittiöstä….

  3. maria sanoo:

    Suosittelen elokuvaa:D läksy mölinä jatkuu kuitenkin olit siinä tai et..eteisessäsi on taikaa.Vaikka joka kuvassasi olet kaunis.Punapäällä ja ilman.

  4. Linnea sanoo:

    Minä päätin kerran olla punatukkainen.
    Juttu meni näin: Yksi tyttö (tiedostava enkeleitten näkijä) oli joskus kauan sitten ihastunut mieheeni, siis MUN mieheeni. Tytöllä oli punainen tukka. Värjäsin piruuttani tukkanni punaiseksi. Olen minäkin ollut yksi piru ja vielä tuollaiselle enkelin näkijälle. Nyt sillä tytöllä on kaksi lasta jonkun muun tyypin kanssa. Ovat molemmat vanhempia kuin meidän lapset, että pääsi se sitten aika äkkiä tämän episodin yli.

    Toivotaan, että läksymölinä laantuu ja saat katsottua hyvän leffan. :-)

  5. maijanmaja sanoo:

    Tukassasi on todennäköisesti punaisen pigmenttiä, joka tietyssä valossa korostuu. (Tai sitten eteisessä taikaa, sitä mahdollisuutta en halua sulkea pois järkisyillä..) Jos olet värjännyt hiuksiasi, niin käykö sulle niin, että laittoi mitä vaan, niin väri vivahtaa punaiseen? Mulla on se tilanne. Ja sopiihan se mun vihreisiin silmiin. Sulla taitaa olla ruskeat.?
    Leffaa kattoisin minäkin, kun jo toista viikkoa yh:na täällä iltoja vietän. Mutta eilen vahvistin sekosi, joten meni äänet ja se ihana tekninen tukihenkilö on siellä rapakon takana… Toivottovasti sun leffailta toteutui.

  6. Paula sanoo:

    Tykkään siitä kun ihmiset kuvaavat teetä. Kuvissa on aina lämmin, rauhaisa ja mukava tunnelma. Hiustesi väri eteisessä muistuttaa teen väriä.

  7. Meillä sama ilmiö -ja myös eteisessä, ja koska mulle ei sovi yhtään punainen tukka, eteisen peilin tervetulotoivotus pelästyttää mut säännöllisesti. Mitä punaisempi tukka sen värittömämpi naama. Miksi ihmeessä en ole vaihtanut lamppua?

  8. Maria sanoo:

    Hei hyvä tukka nyt! Mäkin haluan jotain uutta taas.Jos vähän kasvattais…

  9. vilijonkka sanoo:

    Sopivan elokuvatunnelman saaminen kotiin on musta haastavaa. Arkipäivisin apulainen häärää, iltasella on tuota mölinää ja autettavia, viikonloppuisin ne mölisijät haluavat katsoa jotain heille sopivaa joka ei minua kiinnosta jne. Pitäisi vain opetella sulkeutumaan vaikka läppärin kanssa makkariin ja katsoa siltä mitä lystää. Sulkea muu maailma pois tietoisuudesta ja nauttia.

  10. Violet sanoo:

    Linnea; ai semmonen punatukka;-)
    On sitä kaikka tullut tehdyksi.

    maijanmaja; juuri noin se on. Kampaajat ovat ”vahvistaneet”. Aina virahtaa punaiseen päin vaikken tod. ole punapää.
    Leffa jäi näkemättä.

    Paula; no vähän juu. Onneksi on tuon väristä teetä nyt. Jos olisi semmosta kusenväristä niin suuttuisin;-)

    eilentänäänhuomenna; sa muuta. Sillä siitä pääsis.

    Maria; joo, nyt on ihan jees taas. Tommonen heittolippa edessä;-)

    vilijonkka: olet oikeassa. Olisihan mulla viikolla päivät aikaa katsella filmejä jos haluaisin. Mutta en ”osaa”. Tai no, joskus osaan. Arki-iltoina ei tule kysymykseenkään, on läksyjä, ruokailu tietysti ja muuta sählää. Viikonloppuna usein juuri noin kuin sanot…en halua katsoa muualta kuin tv-ruudusta koska haluan kunnollisen kokoisen kuvan ja kunnon äänen. Eilen jäi katsomati.

  11. Liina sanoo:

    Minua sekä huolestuttaa että säälittää se uima-altaan matalassa päässä uikuttava setä.

    Alakerran wc:n peilissä minulla on sileä, kauniin värinen iho. Yläkerran kylppärin peilissä poden aknea. helppo arvata, minkä peilin kierrän kaukaa.

  12. Violet sanoo:

    Liina; se mies ajatteluttaa minua edelleen. Hän oli n. 40-vuotias, ihan tavallisen näköinen, minusta yksin siellä (vaikken voi olla varma). Se ääni oli ihmeellinen. Huomasin että ihmiset kuulivat mutta yrittivät hienotunteisesti katsoa pois ja olla kuten eivät kuulisi. Hänellä ei ollut nähtävissä olevaa hätää mutta kukapa pään sisäisistä tietää.
    Tuo peiliasia on meillä päinvastoin. Minä olen yläkerrassa kaunotar, alhaalla muuta.

  13. NiinaK sanoo:

    Arvaa vaan mitä mulle tuli tuosta uimahallimiehestä mieleen, onneksi ei sentään lasten altaassa ollut.. Ehkä jonkun olisi tosissaan pitänyt katsoa sitä miestä sen sijaan, että kaikki katsoivat vaan ohi.

  14. Jonna sanoo:

    Tosi magee tukka!!!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s