DUBLETTI



Musiikki soimaan ja jalalla koreasti – DUBLETTI on auki! Tanja kuvaa, minä kirjoitan. Olen ihan valtavan innoissani, hykerryttää suorastaan!

9 comments on “DUBLETTI

  1. vilijonkka sanoo:

    Ensimmäinen kuva on niin meinio, hih, oikea suomalaisuuden karikatyyri, mäntyineen.

    Uusin projektisi onkin hieno juttu. Jee.

  2. Violet sanoo:

    Vilijonkka; joo eikö olekin muikea kuva;-)
    Se on se isoäiti taas, ihan olen innoissani häntä mannekiinina ennenkin käyttänyt. Joku juhannuskuva tuo on ollut.
    Kiva jos tykkäät Dubletista!

  3. Teissä samaa näköä.
    Dubletti on perfekto!

  4. eve sanoo:

    Mä mietin, et miks toi näyttää niin tutulta. Oishan heti pitänyt tajuta, et se on sun mummo! :D

  5. aurinkojakuu sanoo:

    Hieno idea! ja näyttää hyvältä. Ihana tuollainen projekti… Dubletti.

  6. anne sanoo:

    Mainio Dupletti olette Tanjan kanssa!
    -Anne
    niin ja olet kuin oletkin isoäitisi näköinen!
    Äitini sanoi minulle että minulla on hänen äitinsä silmät……

  7. Violet sanoo:

    eilen tänään huomenna; Perfecto, eikö vaan! Kiva tehdä Tanjan kanssa.

    eve; juu, häntä olen käyttänyt täällä muutamaan kertaan mannekiinina. Olisi ollut hauska nähdä hänen vanhenevan.

    aurinko ja kuu; olen niin hyvilläni vastaanotosta!
    Ihan kuin se ei jo olisi ollut tarpeeksi kivaa että sen tekeminen on niin mieluisaa.

    anne; hymyilyttää, kiitos!
    Joo, kyllä meissä samaa on.

  8. vilijonkka sanoo:

    Mahtava isoäiti! Omastani ei liene yhtä muikeita kuvia.

  9. Päivi sanoo:

    Hetken aikaa olin poissa, marraskuu vei maahan. Mutta palattuani mitä löysinkään! Dubletti on upea, upea keksintö! Palaan, ehdottomasti ja varmasti – mitä oivalluksia, mitä kuvia, mitä tarinoita!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s