Keskittymisvaikeuksia



Haaveilen kaikenlaista.

8 comments on “Keskittymisvaikeuksia

  1. Liivia sanoo:

    Onneksi haaveilu on ilmaista! Täälläkin haaveillaan, ei tästä roudasta muuten selviä.

  2. Mulla taas on keskittymisen lomassa haaveiluvaikeuksia. Sanoisin, että sinun laillasi lopulta kuitenkin parempi.

  3. Kirjailijatar sanoo:

    Ihan mahtavaa. Siinähän se kaikki kilpistyi. Minä en osaisi elää ilman haaveita, olen toivoton haaveilija tai ei, olen toiveikas haaveilija.

  4. Niina sanoo:

    Täälläkin haaveillaan. Nyt juuri tuosta alakuvan rannasta..

  5. Martta sanoo:

    Minulla taas hepuli, keskittymisvaikeuksien pahankurinen pikkuserkku. Ei malta edes haaveilla. Seison päälläni kaksi kertaa kun se yleensä rauhoittaa, nyt ei auttanut, pari tuntia koulutehtäviä jo vähän.

  6. Violet sanoo:

    Liivia; Ei maksa mitään, ei, mutta olisin aika rikas jos siitä maksettaisiin!

    b.viuluntarkastaja; noinkin päin voi olla, niin tietysti. HAaveilu on siinä mielessä vaikea laji ettei se pakottamalla oikein suju. Tulee kun on sopivat olosuhteet.

    Kirjailijatar; mun haaveiluni ei välttämättä sen kummemmin kohdistu mihinkään tarkasti määriteltävissä olevaan. Se on pikemminkin hajamielistä oleilua.

    Niina; alakuvan ranta…se oli Hollannissa 10 minuutin päässä kotiovelta. Se oli parasta mitä minulla sen kuuden vuoden aikana siellä oli.

    Martta; heh, hepuli todellakin on pahankurinen pikkuserkku. Hepuliin ei aina muuten autakaan mikään ja se saattaa iskeä koska vain. Todisteena vaikkapa hautajaisnauru.

  7. Kirsi sanoo:

    Sitä on liikkeellä. Kroonistakin se voi olla. ;)

  8. Ansku sanoo:

    Minäkin haaveilen; melkein aina, mutta nyt jostain erityisestä. Haaveilu on lähes poikkeuksetta hyväksi! :)

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s