Minulla on….



…sekasotku työpöydällä, ajatus hukassa ja pelargonia kylpyhuoneessa jäähyllä.
Joillakin on pelargoniat hukassa ja ajatukset jäähyllä eikä sekään kai hyvä ole. Sekasotkuiset ajatuksetkaan, sen puoleen.

Lääkäri sanoi eilen: nyt menet kuvauttamaan tuon selkäsi, ja aion kyllä mennäkin. Enpä ole lannerankaani ennen nähnytkään. Se voi olla vaikka kuinka hieno!

11 comments on “Minulla on….

  1. minjo sanoo:

    Mene ehdottomasti kuvauttamaan. Helpompihan se on sitten hoitaakin, kun tietää tarkemmin, mikä on vialla.

    Hyvin on pelargoniasi talvehtinut!

  2. Minna sanoo:

    Minulla on koko huusholli sekaisin, kipeät lapset jaloissa ja iso liuta tekemättömiä töitä. Harmi kun röntgenkuvia ei saa mukaan kotiin. Yhdellä lääkärituttavallani oli iso taulu seinällä omista aivoistaan.

  3. Violet sanoo:

    minjo; juu-u, menen huomenna kysymään sairaalasta koska pääsee kuviin. Sain jo lääkäriltä joka tapauksessa lähettelleen kinelle (vaikken tietysti mene ennen kuin tiedetään mikä kivun syy jne.). Sanoi että mene sitten vaikka ihan ”muuten vaan” kun 9 kertaa korvataan vuosittain;-)

    Minna; minullapa on cd:llinen kuvia aivoistani vuosi sitten tehdyn IRM;n takia. Aika kivoja nekin!

  4. petra sanoo:

    Minulla on pelargonia menossa kompostiin, tänne asti on kesästä sinnitellyt.

    Mutta uunissa on Gateau a l’orange! On sitrusaika. Ja tuo on loistava ohje.

  5. Violet sanoo:

    petra: meillä on tuo kukka vielä koska mies hoitaa sitä. Mies hoitaa kaikki kukat, ne ovat hänen. Minun vuoksi ne kuolevat aina.
    Onko se resepti se ”minun”? Kiitos kun muistutat, en ole itsekään tehnyt oikoihin.

  6. Kirjailijatar sanoo:

    Minä suorastaan uskon, että se on hieno. Lanneranka, se kuulostaakin minusta melkeinpä runolta.

    Minulla oli hyvä päivä. Ajatukset kerrankin suunnilleen kasassa.

  7. eve sanoo:

    Minä syyttäisin tammikuuta. Kökkö kuukausi.

    Hassua nähdä pelekuu lehdessä. Minä yritän kovasti talvehdittaa (onkos tuo nyt sana?) omiani, ekaa kertaa koskaan.

  8. Violet sanoo:

    Kirjailijatar; eikö kuulostakin? Oodi lannerangalle.

    Eve; kuollut toi kasvi olisi ellei mun mies sitä hoitaisi.
    Ehkä yläkerran vessassa/kylpyhuoneessa on sille optimaaliset olot. Aika viileää, suihkun jälkeen hyvin kosteaa, paljon valoa kattoikkunasta.

  9. petra sanoo:

    Juurikin se sinun resepti. Kökkäre paksua jugurttia viereen ja avot. Siitä ei herkku parane.

  10. sari sanoo:

    Vein juuri yhden pelargonian ulos, sinne muiden joukkoon. Sisällä alkoi käydä aika heiveröiseksi, ovat ne muutkin raminoissa pikkupakkasista huolimatta. Niitähän ei siis enää tule, nyt on kevät ;)
    Mikäs selässä ? Onko Pilates vielä d’actualité, onko auttanut ?
    Kine on kyllä kivaa, että menisihän sinne ihan huvikseenkin, lämpölampun alle makoilemaan, mutta parempi että säästää ne 9 kertaa ihan tositarkoitukseen.

  11. Violet sanoo:

    petra; juuri noin, kökkäre on tärkeä!

    Sari: ei tule, nyt on niin keväistä!
    Jaa-a, selästä en tiedä vielä. Vuonna -97 kohelsin hiukan ja se meni rikki. Siitä asti haitannut enemmän tai vähemmän, viime aikoina lähinnä enemmän.
    Pilates on jäänyt. Ihan vaan siksi että oli kuitenkin niin hiivatin kallista.
    Olen ollut kinellä pari sarjaa alle kaksikymppisenä. Musta tuntuu että nyt olisi semmonen tositarkoitus kyllä käsillä!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s