Innostuva suunnittelija



Luin eilen jostakin blogista testistä jonka menin itsekin tekemään. En juurikaan hämmästynyt että tulos oli tämä. Sen sijaan hämmästyin aika tavalla siitä että lisäselvitys osaa kertoa minusta oikeastaan paremmin kuin itse osaisin. Hyvässä JA pahassa.
Ja koska nyt kerran olen innostunut suunnittelija niin Violet:issa on uusi loota.

23 comments on “Innostuva suunnittelija

  1. kikka l. sanoo:

    Jännä testi, tein sen ja olin sitten se kakkonen. No, mene ja tiedä, joka lootassa oli sopivia vaihtoehtoja, joka päivä eri fiilis ja joskus ei mitään. Pas mal :)

  2. Violet sanoo:

    kikka l: mulle kävi niin että vain harvoin jouduin empimään vastausten välillä. Tein myös tällaisen pikatestin http://www.namaste.fi/enneagrammi/testaa+mika+tyyppi+olet/
    ja siinä vastaus oli myös 7 aivan kirkkaasti. Seuraavaksi eniten sain kolmosta muttapiste-ero seiskaan oli valtava.

  3. Katja sanoo:

    Terveisiä luovalta individualistilta eli neloselta. Minun oli vaikea valita noiden vaihtoehtojen välillä, useassa oli kaksi yhtä sopivaa korttia. Mutta täytyy sanoa, että pitää paikkansa tulos, hyvässä ja pahassa. :)

  4. sari sanoo:

    Täällä tehokas suorittaja ! Mutta ehkä hiukan nyansoitu, koska jälkimmäisen linkin testissä pisteet jakautuivat vähän kaikkialle, niin ettei selkeää ”voittajaa” ollut – tasapisteet (yllättävää kyllä) kolmosen ja nelosen kesken.

  5. Tanja sanoo:

    Minun pitäisi tehdä jotain aivan muuta nyt, mutta testin kutsu oli liian kova, tein sen. Tulos: luova individualisti. Kaikista kolmesta kierroksesta sama tulos. Ja ku luin lisää, niin uuh, just tuttua. Pitää ottaa tää kannustavana :)

  6. minjo sanoo:

    Hauska testi,piti heti tehdä perässä. Mulle tuli tarkka laadunvalvoja ja tutkiva asiantuntija… Olisin voinut arvata aika samaa suuntaa itsekin ja alleviivata ne molempien piirteiden heikot lenkit. ;-D Täytyy ottaa positiiviselta kannalta, mutta mulla on kyllä niin voimakkaana just nuo luonteenpiirteet, että voisin hiukan tasoitusta kaivata. :-D

  7. eve sanoo:

    Olipas jännittävää. Testien mukaan mä olen ilmeisesti sekava persoona. Ekasta linkistä tuli nelkku ja pikatestista 1,5 ja 9. :D

  8. Mirva sanoo:

    Pakkohan tämä oli tehdä. Loppua kohti valinnanvaikeutta tuli vähän enemmän, mutta kyllä tuo minusta ihan oikeaan osui. Tosin kaksijakoisesti, olen jonkin verran innostuva suunnittelija, enimmäkseen kuitenkin kai luova individualisti, niin että terveisiä vaan sinulle ja Katjalle, että olen teidän välimuoto!

  9. meri sanoo:

    luova kyseenalastaja sopii minulle napiksi silmään. ja kuutonenkin on hyvä numero.

  10. meri sanoo:

    po. kyseenalaistaja

  11. Violet sanoo:

    Katja; hullua, en sinua tunne mutta ihan hyvin osaan kuvitella että juuri sellainen olisit kuin tuloksesi kertoo.

    Sari; suunta oikea ainakin mikäli oikein ymmärsin!

    Tanja; sinutkin kun olen tavannut ja sinua paljon lukenut niin kyllä, uskon että oikeaan meni tulos. Ota ihmeessä kannustuksena. Kaikkea hyvää siellä olikin.

    minjo; minä kieltäydyin katsomasta pahemmin niitä tulosvaihtoehtoja ennen testiä ja yritin olla arvailematta mikä mulle tulee. Mutta en siis yllättynyt yhtään tuloksesta.

    eve; sää oot aivan sekaisin! Ota se niin että sulla on kaikista vaan ne paremmat puolet;-)

    Mirva; munkin oli ihan pakko tehdä. Olisin jotenkin toivonut että minussa olisi ollut enemmän sitä nelosta kanssa…

    meri: minä jo ehdin lukea että luova kalastaja.

  12. Tanja sanoo:

    Juu, koitan ottaa. Viime aikoina on vaan tuo ”huonoimmilaan” -osio ollu vallitsevampana :)

  13. Violet sanoo:

    Tanja; samoin (levoton, keskittymiskyvytön ja kärsimätön)….

  14. Maare sanoo:

    Luova individualisti täällä!

  15. Martta sanoo:

    Mä olen tutustunut Enneagrammiin jo useampi vuosi sitten, silloin ei ollut nettitestejä vaan haasteena oli juuri itse löytää se oma tyyppi. No enivei, samaa tuo testikin mulle on paukuttanut, seiska siis ilmoittautuu täälläkin.

  16. pikkujutut sanoo:

    Vuosia sitten tein ensimmäisen kerran testin ja nyt tein uudelleen ja samaa se jankuttaa, nelosta.. Minkäs sitä itselleen voi..

  17. Minua pelottaa, että jos tekisin tuon niin oli tulos mikä tahansa, tulkitsisin sen niin että se sopii minuun… Mistä sitten tietäisi, onko se oikein vai ei?

  18. himalainen sanoo:

    Hui, oli kokeiltava ja samoin kävi minulle, ihan pelottavan todelta tuntui, tunnistin itseäni sekä juuri hyvästä että pahasta tuosta nelosesta. Jotenkin ihan järkytyin, kun siinä oli niin paljon totta. Voiko tää olla totta ;-)

  19. Birgitta sanoo:

    Hauskaa, että teit juuri tuon testin. Olen kouluttautunut Marika Borgin kautta enneagrammiohjaajaksi jokunen vuosi sitten ja näiden vuosien ajan kun asiaan olen uppoutunut, niin se vaikuttaa käsittämättömän toimivalta jutulta. Aina vaan hämmästelen ihaillen sitä viisautta mikä eg:ssä on.

    Ja se on mitä parhain tapa oppia toisista ihmisistä. Sen avulla tajuaa, että kaikilla on hyvä perustarve ja toive, minkä mukaan he toimivat -siis kukaan ei ole kusipää tahallaan (paitsi toiset, joskus ;-)) Ja aina näkee sen missä oikeasti on hyvä, ja mikä ehkä on sitä mitä itse ei huomaakaan itsessään. Meissä kaikissa on mieletön potentiaali, kunhan käytämme sitä =) Mää oon kuutonen seiskasiivellä =)

  20. Violet sanoo:

    Maare: teitä onkin paljon!

    Martta; samaa maata siis, ihmettelin jo olenko yksin.

    pikkujuttu: nelosia on kyllä monta!

    Gabriela von Bohlen: tjaa, mitä sanoa. Tuommoinen riski tietysti saattaa olla. Luin noi kaikki tyypit ja siellä oli kyllä useampiakin jotka eivät sovi yhtään, siis eivät yhtään minuun. En siis usko että jos rehellisesti ja huolella vastaan kysymyksiin saisin jonkun niistä tuloksiksi.

    himalainen: samaa ”järkytystä”” koin itse. Siinä mun tuloksessa ei ole riviäkään väärin. Tietenkään se ei ole KOKO totuus minusta, muutakin on, mutta kaikki mitä siinä on, on totta.

  21. Kirsikka sanoo:

    Juu, pitihän se testi tehdä, eikä juuri yllätyksiä tullut;)
    Uskollinen Kyseenalaistaja täällä mutta myös paljon minusta on Tarkkaa Laadunvalvojaa! Juupa juu ja horoskoopissa neitsyt, kaikki samaan läjään vaan; se oon miä :)

  22. Maria sanoo:

    Moi! Mä olen avulias hoivaaja – kakkonen siis. Aika jännä. Ja selkeesti se.

  23. Nimetön sanoo:

    horoskooppimerkkini härkä ja enneagrammi 6 uskollinen kyseenalaistaja. juuri näin!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s