Kiitos



Muutin tänne WordPressille helmikuussa 2010. Huomasin eilen että puolen miljoonan käynnin raja oli mennyt rikki. Sitä en tiedä montako eri kävijää täällä on käynyt.
Blogissa on 423 kirjoitusta ja ne ovat saaneet 8076 kommenttia. Kiitos jokaisesta!

Blogiini on päädytty yli 17000 kertaa hakusanalla Piilomaja. Sen jälkeen suosituimmat hakusanat ovat olleet keskittymisharjoituksia, rinnat, vapiseva nainen, keskittymisharjoituksia lapsille, räsymatto, äänikirjan lukijaksi. Hyvä kun olette löytäneet tänne, tavalla tai toisella.

27 comments on “Kiitos

  1. Tiina sanoo:

    Kommentoin tätä yhdellä sanalla: ”aikamoista”. Aurinkoista viikonloppua!

  2. Kirsi sanoo:

    Hienoja lukuja. Ja kiitos itsellesi! Olen iloinen että silloin joskus tänne löysin. Sen jälkeen ovat harvassa olleet ne päivät etten olisi majassasi vieraillut. Myötätuulta viikonloppuun!

  3. Elisabeth sanoo:

    Hyvällä blogilla on paljon lukijoita :)

  4. Mirva sanoo:

    Aurinkoista viikonloppua teille sinne! Kiitos sinulle, kun olet. Viime päivinä nämä sinun juttusi ovat olleet yksi henkirei’istäni, pakopaikka toisaalle.

  5. Nimetön sanoo:

    Mun listalla Piilomaja on ykkonen. Ja minahan olen kranttu! Kiitos sinulle!

    t. Tampereentytto

  6. maijanmaja sanoo:

    Onnittelut huikeista luvuista ja kiitos blogistasi. Menis kyllä pasmat pitkäksi aikaa sekaisin, jos jostain syystä aikoisit lopettaa. Toivotan siis pitkää ikää blogille, ja tietenkin sullekin!
    ps. Olen näköjään missanut sun tissi-postaukset!!! : )

  7. Violet sanoo:

    Tiina; WordPressissä on noi tilastot ja olen ihmeissäni niitä seurannut. Bloggerilla ollessani mulla ei ollut mitään tietoa siitä paljonko blogissa käy kansaa kun en ollut pannut mitään mittaria. ELi hiukan yllätyksenä tuli tuo määrä.

    Kirsi; vierailijoista en tiedä mutta kommenteista päätellen uskon että se on aikalailla sama porukka joka käy. Vakiovieraat;-) Olen tosi iloinen kun ihmiset kertovat säännöllisesti lukevansa.

    Elisabeth; kiitos. Toivon tosiaan että täällä käydään siksi että jutuistani pidetään…kun onhan sellaisiakin joissa käydään paljon mutta ihan muista syistä.

    Mirva; Piilomaja on alusta asti ollut pakopaikka jonne pujahtaa. Muistaakseni jo ihan ekassa blogissa vuonna 2005 kirjoitin niin.

    Tampereen tyttö; pidän krantuista! Ai että. Olen itsekin.

  8. Violet sanoo:

    maijanmaja; olen rinnoista kirjoittanut käsittääkseni vain mammografian yhteydessä. Ehkä ne kirjoitukset eivät kuitenkaan ole vastanneet sitä mitä hakusanan käyttäjät ovat toivoneet…

  9. eve sanoo:

    Huh huh, hengästyttäviä lukuja! Mutta kiitos tosiaan jokaisesta 423 tekstistä ja niistä vanhemmistakin. Piilomajassa on hyvä kattaus.

  10. Niina sanoo:

    Onnea, jokaisen lukijan olet ansainnut.

    Piilomaja kuuluu mun kirjanmerkkeihin (siellä on monen muun blogit myös). Käyn päivittäin lukemassa. Löysin aikanaan Piilomajan toisen blogin kautta. Ja olen ollut mukana jo Bloggerin aikana.

    Ja mikä aikanaan koukutti minut Piilomajan vakilukijaksi, teksti ja kuvat

    Tilastoista sen verran, Bloggerilla on nykyään myös tilastot.

  11. Marjatta sanoo:

    Huikeita lukuja, mutta ei ihme. Kiitos itsellesi!

    Säännöllisesti käyn täällä ja jutuistasi pidän.

  12. Nina sanoo:

    Mä olen seurannut tätä blogia jo pidemmän aikaa (tiiraillu myös sinne entisen majan puolelle). Täällä on aivan omanlaisensa fiilis; niin konstailematon, mutta äärettömän leikkisä.

    Piilomaja erottuu edukseen muista perhe-/lapsikeskeisistä blogeista. En siis tarkoita mitenkään, etteikö lapset olisi ihania ja ettei heistä saisi kertoa, mutta kun olen tälläinen parikymppinen lapseton nainen vailla sitä perspektiiviä. (ja muutenkin se ylitsevuotava homing!!!)

    Aiheet ja asiat ovat tuoreita ja toisinaan olen kanssasi eri mieltä, mutta palaan silti lukemaan. Sytyn heti paikalla hieman härnäävistä aiheista ja hyvä, kun joku uskaltaa heitellä sellaisiakin.

    Kiitos!

  13. Elina sanoo:

    Oi mikä blogi! Mä en enää edes muista minkä mutkan kautta tänne juuri eksyin, mutta äkkiä on osoite tallennettava. Ei ihme, että muutkin ovat tykästyneet. Onhan sulla näköjään hyvä musiikkimakukin. Oon rehelliseti kateellinen alempana esitellyistä lipuista.

  14. Nimetön sanoo:

    Onneksi olkoon! Piilomaja on ihan parasta. Juttusi ovat ihan omassa lajissaan ja kuvasi myös. Toivottavasti jatkat vielä kauan…

  15. maria.hyle sanoo:

    Tykkään kun tulen tänne ”kylään” olo on kuin olisin istahtanut ystävän luona ja nauttinut lasin erittäin hyvää valkoviiniä-ja sitten taas palaan omaan arkeeni…
    Kiitos kun olet juuri sellainen kuin olet ja teet tätä Piilomajaa näin kuin teet.
    Onnea Sinulle♥

  16. Linnea sanoo:

    Enpä minäkään voi muuta kuin toistella edellisten ajatuksia: Kiitos ja olet varmasti jokaisen vierailun arvoinen. Olen aiemminkin kertonut, että Piilomaja oli kolmisen vuotta sitten eka blogi, jota ryhdyin seuraamaan. Päädyin majaan Annun ja Liinun (bloggaavatkohan siskokset vielä?) linkeistä.
    Ihanaa viikonloppua!

  17. Katja sanoo:

    Hatunnosto, kunnioitettavat tilastot!

  18. Tuulis sanoo:

    Voi kun täällä olisi Facebookin tavoin ”tykkää” -nappi. Monesti olen halunnut postauksien kohdalla painaa sellaista, ilman sen kummempaa kommentoitavaa. Kiitos raikkaista näkökulmista, hyvistä musiikkivinkeistä ja kauniista kuvista. Sinun kauttasi olen löytänyt mm. Carla Brunin ja Berryn musiikin. On ollut myös kiva lukea tunnelmia Brysselistä, koska olen itsekin kaupungissa lyhyesti asunut.

  19. Riikka sanoo:

    Tuulis, täällä on ”tykkää” -nappi. Violet, minustakin olet yksi parhaista, teksteistäsi nautin joka kerta ja annat paljon meille lukijoille ajattelemisen sekä keskustelun aihetta. Ja ehkä mua kiehtoo se että olet samasta kaupungista kuin minä, se on jotenkin sun persoonassasi niin vahvana vaikka siellä kaukana asutkin. Kiitos siis itsellesi.

  20. Eeva sanoo:

    Kiitos sinulle! Tänne on aina mielenkiintoista tulla katsomaan ja lukemaan.

  21. MaaMaa sanoo:

    :D Rinnat?! :D

    Kiitos itsellesi!!

    Ja viimeisimmän postauksen takki on UPEA! Ja sulla on uus tosi kaunis hiustyyli!

  22. laurathena sanoo:

    Vau, itsellä aikamoinen matka tuonne, mutta toisaalta aloitin tänne bloggailemisen viime viikolla, et ei vielä hätää :o) Onneksi olkoon!

  23. Violet sanoo:

    eve; no perhana eikö olekin?! Vähän epätodellisia numeroita. Olisko pitänyt mennä politiikkaan???

    Niina; ai Bloggerilla on nykyään. Musta muuten tuntuu että aika moni lukija on sellainen että on seurannut jo pitkään.

    Marjatta; kiitos, Marjatta.

    Nina; sen olenkin muuten huomannut ilokseni että mulla on
    monen ikäisiä lukijoita ja monet ovat täysin erilaisessa elämäntilanteessa. Olen iloinen jos hekin saavat täältä jotakin.
    Joo, kyllä mulla lapset ja perhe on mutten ole koskaan esim. määritellyt itseäni ensi-tai edes toissijaisesti äidiksi, vaimoksi tms.
    Mää olen mää ja tämä blogi kerto lähinnä minusta, muut ovat sivuosissa.

    Elina; kiitos kiitos. Ei mene päivää etten etukäteen iloitsini niistä lipuista.

    Nimetön; oho, ylikehuja! Kyllä jatkan, niin luulen.

    Maria; kivasti sanottu. Omana ittenään kun tekee niin hyvin menee.

    Linnea; kiitos vaan. Mulla ei ole oikein mitään muistikuvaa miten olen minkäkin blogin löytänyt.

    Katja; niin jos noi ny pitää paikkansa. Kai ne pitqä. Eikä pitäisi olla omia käyntejä mukana.

    Tuulis; itsekin olen löytänyt justiin vaikka musiikkia blogien avulla. Ai sääkin olet asunut täällä?

    Riikka; jaa mitä häh, mää en ole koko nappia nähnyt…saakohan sen pois?;-)
    TAmpereesta ei pääse, sonvarma.

    Eeva; hauska kuulla. On ollut kiva kirjoittaakin.

    MAamaa; niin, rinnat. Ainahan ne kai kiinnostaa;-)
    Kiitos kehuista, viihdyn niin takissa kuin tukassakin.

    larathena; kyllä niitä lukijoita sitten vähitellen tulee.

  24. Petriina sanoo:

    Aikamoiset lukemat, onnittelut ! Eksyin tänne Ilsen luota ja luulen, että jään pöyhimään arkistoja. Majasi vaikuttaa sen verran mukavalta !

    Aurinkoista sunnuntaipäivää !

  25. vilijonkka sanoo:

    Ajattelen sinun olevan ystäväni… Ajattelen sinua ja perhettäsi lähes päivittäin. Kiitos ihan jokaisesta postauksestasi!

  26. Violet sanoo:

    Petriina; voi pöyhi, on ilo kuulla että vanhojakin juttuja luetaan.

    Vilijonkka; Tämä on kyllä jotenkin aika hienoa…mietin nyt juuri teitä kaikkia ihmisiä eri puolilla maailmaa joita itsekin ajattelen usein. Että siellä täällä on ihmisiä jotka ajattelevat toisiaan. Eihän se voi olla kuin hyväksi!

  27. Luonnonlapsi sanoo:

    Löysin kivan blogisi ihan äsken. Tykästyin heti ja varmasti tulen toistekin käymään! :)

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s