Minä sanon



Mieluummin lähden kuin jään, mieluummin otan kuin jätän. Mieluummin kyllä kuin ei, mieluummin heti kuin sitten.
Niin, ja mieluummin auki kuin kiinni.

7 comments on “Minä sanon

  1. Clarissa sanoo:

    Mutta jos lähdet, niin mistä ovesta? Hannu Mäkelä sanoo taidekirjassa Pöytä kahdelle, että tuo ovi ei edes voi aueta, koska siinä ei ole saranoita eikä ovenripaa, se on maalattu seinään vain ihmisten kiusaksi:)
    Kiehtova tuo valo kuitenkin on. Pitää kai sitten kiivetä muurin yli.

  2. Ilse sanoo:

    Minä olen jääjä jolla on tukka aina kiinni, mutta silti haluaisin ajatella olevani tuo minä sinä.

    Hauskaa päivää. Upea tuo unikko.

  3. Ilse sanoo:

    Äh, tuo mikä sinä, piti kirjoittaa.

  4. Violet sanoo:

    Clarissa; takaovesta, kiitos. Livahtaen. Saavun kyllä ryminällä pääovesta. Ikkunastakin pääsee.

    Ilse; luin että olet jäärä jolla jolla on tukka kiinni.
    Sinäminä. Muistatko, semmoinen lehti ainakin oli;-)

    Niin, asioilla on puolensa. Takaan ettei ole pelkästään hyvä asia olla tällainen kuin olen.

  5. Henna sanoo:

    Minakin mielummin lahden kuin jaan ja valilla olen katunutkin. Mutta sitahan en tieda olisinko katunut jokatapauksessa, vaikka olisin jaanyt. Ehka vika ei olekaan ollut lahtemisessa, vaan siina etta olen menneisyydessa rypija ja jossittelija.
    Kuukausi sitten taas lahdettiin ja nyt kommentoin Suomesta. Toistaiseksi ei kaduta.

  6. Liivia sanoo:

    Minulla menee joka kohdassa päinvastoin ajateltuna tilanteista irrallaan.

  7. Violet sanoo:

    Henna; ka kun ei tietää niin. Olen aika yllytyshullukin lähtemään. Kun siis puhutaan sellaisesta lähtemisestä että lähdetääs kaljalle vaikka.
    Kuukausi jo Suomessa eikä vielä kaduta;-) Se on jo hyvä alku!

    Liivia; mietin eri tilanteita ja noita sanomisiani ja huomasin että vaikka aivan kaikkiin asioihin nämä eivät päde niin suurimpaan osaan kyllä. Niin ja tukkaa on vähän pakkokin pitää auki kun se on maksimissaan joku 7 senttiä;-)

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s