Etten unohtaisi korkoja




Kesää tuuppaa mutta minä rykäisin itselleni talvisaappaat. Tai tuommoiset välimallisaappaat. Tai viileiden kesäiltojen buutsit.
On aikaa siitä kun tähän talouteen on ostettu korot. En halua unohtaa sellaisia ihan kokonaan…ja kun Sulo Vilen, kylläs tiedätte. Silloin on toimittava.

Valitettavasti tämä ei ole maksettu mainos. Antaisin Neosens:in kernaasti sponsoroida kenkäkaappiani. (Sivuilla on kesämallisto ja itse olen kyllä mieltyneempi saapasjuttuihin.)

17 comments on “Etten unohtaisi korkoja

  1. junika sanoo:

    Neonsenin kengät on ihan hervottoman ihanat. Noin yleisesti määriteltynä. Korkokenkinäkin ne tuntuu jalassa yllättävän mukavilta (ne mallit, joita olen kokeillut). Nuo on ihanuudet, mitkä sulla on. Mullekin ne meinas ostoskassiin päätyä, mutta sitten totesin, että mulle riittää yhdet nilkkurit (vähän kolhommat ElNaturalistat).

  2. Maria sanoo:

    Nonni.Nyt ei enää harmita ne mitkä jäi Tallinnaan!

  3. Violet sanoo:

    junika; muistelenkin sun niistä joskus kirjoittaneen. Onko monistakin kokemusta? Mulle nää on ekat ja olen ilahtunut laadusta ja siitä että ne on tehnyt Espanjassa eikä vaikka Vietnamissa. Ja kyllä, yllätyin että niinkin mukavat ovat.
    Mulla ei toden totta ollut yksiäkään korollisia kenkiä JOILLA VOI MYÖS KÄVELLÄ.

    Maria; mää arvasin että huomaat yhteyden sen asian kanssa;-)

  4. maijanmaja sanoo:

    Miten kauniit! Korkojen käveltävyys tuntuu olevan yhteydessä hintaan.. Kaikki mun halvat korkokengät joutaisi roskikseen, koska en voi lähteä ne jalassa minnekään. Eikä oikein tule kotona käytettyä korkkareita.. Kalliimmilla sen sijaan voi jopa juosta, niin hyvin istuvat jalkaan. En tiedä Neosensin hintatasoa, mutta eivät näytä miltään alle satasen kengiltä. En vielä uskaltautunut firman sivuille…

  5. maijanmaja sanoo:

    Ja vielä pakko lähettää ihailukommentti myös matolle..

  6. Katja sanoo:

    Samaa mieltä kuin Maijja eli hintavat korkokengät ovat yleensä hyvät jalassa eli niillä pystyy kävelemään tuskitta plus ei tarvi joka vuosi ostaa uusia (olen tarkka tuossa, halpisversioille kertyy valtavasti hintaa, jos osoittautuvat kertakäyttöisiksi).

    Olen ollut yhtä korkokenkää viimeiset pari viikkoa. Luulin jo löytäneeni merkin ja mallin, joka on oman oloinen ja ehdin riemuita. Ennenaikaista, tuskaksi osoittautui (miksei kenkiä saa pitää jalassa yhtä kokonaista päivää ennen ostopäätöstä?). Alkuviikosta sitten tärppäsi: El Naturalista. En olisi uskonut päätyväni siihen merkkiin, mutta mukavuudesta (ja kestävyydestä) en nyt tingi.

    Kauniit nuo kenkäsi!

  7. Violet sanoo:

    maijanmaja; no juu, kyllä tuollaista olen huomannut kans. Neosens:in hintataso on n.100-250 €, omani sain melkoisella alennuksella. Minusta hyvä idea ostaa ”väärän kauden” kenkiä, saa joskus kalliit kengät hyvinkin halvalla.
    Matto on yhden kuolleen tädin peruja. Villaa ja pehmeä mutta aika imelän värinen makuuni.

    Katja; Minä olen sovitellut myös El Naturalistaa vaikken kovin paljon edes pidä niistä. Moni on kehunut vaan juuri sitä mukavuutta. Mun jalkaani ei yksikään sovittamani malli käynyt. Ovat liian avaria ja leveitä.

  8. Liivia sanoo:

    Minulle tuollaiset nilkkurikorkkarit ovat olleet hyvin käyttökelvollinen malli.
    Hyviltä näyttää nuo sinunkin.

    El NAturalistat ei sovi minunkaan jalkaan eikä silmäänkään. Tai siis näyttävät muilla ihan hyviltä, mutta eivät minun jalassani näyttäisi.

  9. Maijja sanoo:

    Kivat! Mulla muuten on yhdet El Naturalistat, tunnen oloni niissä ihan opettajaksi (väärällä tavalla). Kausittain innostun käyttämään niitä, mutta toisina kausina ajattelen myyväni pois. Ne oli kuitenkin kalliit, josko niistä sais vähän karkkirahaa.

    Mulla on keväthuumaus, joka ilmenee korkojen muodossa! Tänään ostin semmoiset geelipehmusteet oikein, jottei jalkoihin satu korkea elämä.

  10. Jaana sanoo:

    Tosi kauniit kengät sekä nuo sinun että nettisivulla olevat! Ne korot…aah!

  11. Pilvitarha sanoo:

    Onpas kauniit popot!

    On semmoinen tunne ollut pari viikkoa että tarvitsisin korkoja, mutta miestä vain nauratti kun asiasta mainitsin. Kuulemma kulkuni on turvallisemman näköistä ilman niitä. Mutta voisihan sitä reenata, jos vaikka kasvimaata kitkiessä pitäisikin korkoja niin syksyllä olisin jo aika haka niiden kanssa…

  12. Violet sanoo:

    Liivia; El Naturalistassa en pidä siitä että korot ovat semmosta kumia tai mitä ne nyt on.
    Ja jotenkin vähän kolhoja ovat. Yksi malli kutkutti viime syksynä kyllä mutta kun pääsin kokeilemaan niin huomasin ettei ole minun jaloille.

    Maijja; tiedän tuon opettaja -olon. Se voi olla myös pankkivirkailijaolo. (se ei sitten ole mitään pilkkaa niin opeja kuin pankkivirkailijoitakaan kohtaan.) Se olo ettei nyt ihan ole oma ittensä.
    Pistä karkkirahoiksi.
    Mulla ei muuten ne geelihommelit auta juuta eikä jaata.

    Jaana; kiitos kiitos. VAikka ehdottomasti olen enemmän itseni korottomana niin myönnän että monet minua miellyttivät siellä sivuilla.

    Pilvitarha; mun kulkuni on takuuvarmasti paremman näköistä ilman korkoja…mutta silti joskus niitä kaipaan. Edes joskus. Kasvimaalla oliskin hyvä reenailla! Nää meidän mukulakivikadut on myös suhteellisen haastavia harjoitusalustoja.

  13. Maijja sanoo:

    Jaa eivät auta mitään! Toivottavasti mulla auttaa, ois aika vitsikästä maksaa 7.90e semmoisista läskisiivuista, jos niillä ei ole virkaa :-(

  14. Violet sanoo:

    Maijja; mulla ei auta, ei. Joko kengät on ok ilman läskisiivuja tai sitten ne eivät käy läskisiivuillakaan.
    Toivon puolestasi että läskinpalat pehmentää askeltesi lentoa.

  15. Kirjailijatar sanoo:

    Minuakin juuri tänään korotti. Minulla menee kausittain, että välillä kuljen vaan matalissa ja sitten tekee mieli kulkea vähän irti maasta. Nyt oli hetken sellainen olo, mutta se meni kyllä ohi. Lässähdin taas maahan. Olen päättänyt hankkia tuon tyyliset sitten syksyksi.

  16. minjo sanoo:

    Mä ostin kans pääsiäislomalla talvinilkkurit… Löysin mieleiset, mutta en noin makeita kuin nuo sun kengät. En ole kuullutkaan neonsens-merkistä, mutta pitäâ laittaa korvan taakse.

    Mun jalka on niin toivottoman kapea, että on todella vaikeeta löytää mieluisia kesäkenkiä, siis muuta kuin sandaalimallia. Ja kannan pitää olla seistessä ihan tasan, jos yhtään viettää eteenpäin, niin käyttämättä jää. Tällä yhdistelmällä ei ole ihme, että joudun kokeilemaan sata paria ennen kuin yksi sopiva löytyy…

  17. Maria sanoo:

    Mullakaan ei auttanu ”läskisiivut” yhtään!! KOrkaarit on meikäläisellä vaan seisoskeluun…

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s