Etsitään


Kun ei koskaan tiedä kuka lukee ja miten maailmankaikkeuden piuhat yhdistyvät….niin kysyn nyt:
Onko sinulla mahdollisesti nurkissasi tarpeettomaksi käynyt filmikamera? Haen vehjettä joka käyttää 35-millistä filmiä, ei tarvitse olla mikään erityisen laadukas mutta toimia sen pitää. Mahdollisimman yksinkertainen, ei mitään patterillatoimivia. Ostan sellaisen tai vaihdan johonkin jos minulla sattuu olemaan jotakin jota sinä kaipailet.

14 comments on “Etsitään

  1. Birgitta sanoo:

    Meidän omat on myydy, mutta jos tätäkään kautta et saa kameraa, niin voin laittaa työpaikalleni ilmoituksen (siellä on kamerakerho, josta saattaisi löytyäkin sopiva kamera). Voit laittaa mulle e-mailiakin jos haluat että kysyn asiasta heti =)

  2. Mies sanoo:

    Mikset osta ebaystä?

  3. Violet sanoo:

    Birgitta; katsotaan nyt saanko mitään vastauksia tätä kautta. Kiitos joka tapauksesta kun mainitset tuollaisen vaihtoehdon myös.

    Mies; tjaa, saatan ostaakin. Kyllähän siellä on, olen jo katsellut. Ajattelin vain että varmemmin saattaisi (?) saada toimivan jos se tulisi joltakulta ”tutulta”…

  4. Hannele sanoo:

    Minulla olisi sellainen manuaalinen Cosina Hi-Lite DLR, joka häpeällisesti vaan kerää pölyä kaapissa. Olis kameralaukussa + pidempi objektiivikin mukana. Olen muinoin huutanut sen huuto.netistä, mutta digiaika sitten vei mukanaan. Mielelläni annan sen, jos vaan käyttöä löytyy?

  5. Violet sanoo:

    Hannele; olisi kova kiinnostus tehdä ”kokeita” filmikameralla. Ei niin haittaa lopputulos;-)
    Vastasin sähköpostiisi.

  6. Violet sanoo:

    Haku edelleen auki, Hannelen vaihtoehto saattaa olla tähän nyk. tarpeeseeni hiukan liian painava/suuri.

  7. Sanni sanoo:

    Mulla on…En osaa sanoa mitään muuta kuin, että se on järjestelmäfilmikamera, vanha. Menen etsimään sitä :) Olen pitkään haaveillut löytäväni sille onnellisen omistajan.

  8. Sanni sanoo:

    Löytyi, se on Nikon. Mitään mallia en siitä löydä.

  9. Violet sanoo:

    Sanni; laitan sulle sähköpostia niin koitetaan selvittää olisiko se sellainen mitä haen.

  10. Anioni sanoo:

    Mulla olisi tarpeettomana APS-kamera. Ei taida olla aivan sellainen filmi, jota kaipailet..?

  11. Violet sanoo:

    Anioni; juu ei APS:ää – mutta suurkiitos kun tarjosit kuitenkin!

  12. Suklaasydän sanoo:

    Minulla olisi Canonin EOS 500 -järjestelmäkamera, mutta ilman objektiivia (objektiivit ovat digikameran kanssa käytössä).

  13. Tanja Taulukauppatuttava sanoo:

    Multa löytyisi Canon EOS 300 järkkäri :D

  14. Violet sanoo:

    Suklaasydän; täällähän alkaa olla kameroita pinossa;-)
    Tuollainen mulla on itsellänikin joten toista en tarvitse. Ilman objektiivia sekin….Kiitos kuitenkin.

    Tanja; se on ehkä vähän liian uusi makuuni;-)
    Mutta pannaan korvan taakse. Kiitos sinullekin kun ilmoittaudut.Kannatti kysellä.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s