Sellaisia päiviä jotka ovat yhtä pitkiä kuin leveitäkin





Ei tapahdu yhtään mitään. Saamme vain istua, kuulla miten vihreät linnut laulavat, katsella miten kissat kurkottelevat vaarallisesti muureilla.
Viime yönä kolmelta heräsin omaan itkuuni koska olin myöhästynyt bussista ja olin yltäpäältä matojen peitossa. Nuku siinä sitten.

8 comments on “Sellaisia päiviä jotka ovat yhtä pitkiä kuin leveitäkin

  1. maria.hyle sanoo:

    Voi Piilomaja!Mä näin viime yönä myös ihan kamalaa unta-en muista milloin niin hirveää…yhden asiakkaan isä yritti tappaa …
    Ajattelin sinua juuri päivällä oikein lämpimästi kun olin isäni luona ja näin miten hyvin eräs mieshoitaja häntä kantoi.Kiitos vielä sinulle niistä sanoista jotka todella tulivat luokseni oikealla hetkellä.En unohda sanojasi koskaan.

  2. Pirkko sanoo:

    Voi Freud, mitä sanoisitkaan!
    ps.
    Nolonmyöhäinen kommentti kommenttiisi blogissani.

  3. Violet sanoo:

    Maria; tää mun uni oli tavallaan aivan naurettava, jopa siinä unessa tajusin ettei ole syytä moiseen paniikkiin ainakaan sen bussiasian takia;-)…mutta ihan valtava ahdistus oli kun heräsin ja jotenkin aivan tunsin ne madot ihollani.
    Onpa hyvä kuulla että on voinut sanoa jotakin joka tuntuu hyvältä. Se asia silloin vaikutti minuun voimakkaasti, oli ihan pakko sanoa jotakin.

    Pirkko; sa muuta. Kaikkea sitä näytetään, ajattelin kylmä hiki päässäni.

  4. NiinaK sanoo:

    No, että sitten matoja.. Heh, meillä on pari viimeistä yötä hypitty vuoropariin tytön kanssa painajaisten jälkeisellä vesilasillisella keittiössä. Itellä puskee ex’ät uniin ja tyttärellä ilmeisesti koulun päättyminen ja kesäloma.

  5. Mirva sanoo:

    Hautautumisunet, semmoiset joissa iho on jonkun peitossa, ovat niitä pahimpia. Myöhästymisestä uneksin usein minäkin, joten jos aamulla on oltava aikaisin (tai johonkin tiettyyn kellon aikaan ylipäätään) jossain, valvon yöt koska myöhästelen vartin välein unessa.

    Ihanat kuvat, varsinkin tuo toinen oli huikeaa katseltavaa!

  6. leena sanoo:

    Voi miten ihanalta kuulostaa tuo ettei mitään tapahdu, istua ja kuunnella lintuja, minäkin haluan.

  7. Violet sanoo:

    NiinaK; no nyt viime yönä oli sitten eräs entinen. Aivan mukava uni kyllä. Rohkaisin häntä uimaan puku päällä ja sehän meni!

    Mirva: meinaaks siis minä+laventeli? Sen kasvu ihmetyttää mua. Se oli aika pieni muutama vuosi sitten ja nyt mua kainaloon.

    leena; se onkin ihanaa. Otan nyt tältä kannalta: jos isompi poika haluaa istua sisällä naama tietokoneessa niin hän istuu. Jos mies tykkää korjata vempeleitä niin anti mennä. Jos pienempi kyttää lastenohjelmia niin sopii. Minä olen tavattavissa katolla;-)
    (Mutta näyttää se puuha sitten kumminkin kiinnostavan muitakin.)

  8. Mahtava kuva tämä päivänvarjo!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s