Jos




Jos nyt olisi lompakossa ns. ylimääräistä ja kaikin puolin muutenkin mahdollisuus niin ostaisin mieluusti muutaman Samuji -vaatteen syksyksi….eikä vain täksi syksyksi vaan käytettäväksi myöhemminkin. Pidän vaatteista joista ei heti näe minä vuonna ne on valmistettu. Varsinkin Samuji Classics -vaatteissa on monta jotka ovat aivan minua.

9 comments on “Jos

  1. Jonna Järviö sanoo:

    Hei, classicit miellyttivät minuakin.

  2. Violet sanoo:

    Jonna; sinut tuntien olisin voinut olla aivan varma siitä! (Ps. laitakko mulle meiliä…olen meinannut kirjoittaa mutta kun mulla on n. sata eri osoitetta enkä oikein enää tiedä mikä on se oikea!)

  3. Jonna Järviö sanoo:

    ok ;-)

  4. Emilia sanoo:

    Mistä noin mahtavan mainoskuvaston voi saada? Samuji on aloittanut varsin onnistuneesti. Gaudeten verkkokaupassa on ainakin kaikki tuotteet alennuksessa. http://www.gaudete.com/verkkokauppa/samuji-m-45.html

  5. Violet sanoo:

    Emilia: Pyysin lähettämään, ei sen kummempaa.

  6. Liivia sanoo:

    Tuntuvat olevan kovaa huutoa Suomessa nyt nuo Samujin vaatteet.
    Uskon että ovat kauniin yksinkertaisia, en ole kauhean tarkasti perehtynyt.

  7. maijanmaja sanoo:

    Olen jossain muuallakin jo ”moittinut” Samujin vaatteita vähän tylsiksi enkä pääse siitä enkä ympäri. Saattaa olla, että jos pääsisin hipelöimään niitä tai jopa sovittamaan, innostuisin enemmän. Muutamassa blogissa kun on nimenomaan kehuttu vaatteiden istuvuutta.

  8. Violet sanoo:

    Liivia; joo, kyllä niistä mm. monissa blogeissa puhutaan, sitä en tiedä paljonko ostetaan kun on kuitenkin ainakin mulle aika kallista.

    maijanmaja; en ole yhtäkään siis vielä nähnyt tai hipeltänyt, mutta mielikuvieni mukaan kyseessä saattaisi olla juuri jotakin sellaista mistä pidän. Istuvuutta kaipaan ja se ”tylsyys” on mulle vain etu;-) (ei tosin millainen vaan yksinkertaisuus toimi).

  9. Linnea sanoo:

    Kävelin tällä viikolla Samu-Jussin työhuoneen ohi. Ja siellä se istuskeli sohvallaan. Tykkään.
    Minnäkin pidän vaatteista, joista ei heti näe vuosikertaan. Olin tiistaina kylässä 13 vuotta vanhalla mekolla.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s