Pyykkiä





Pesty ja kuivateltu kuteita, yritetään lähteä huomenna aikaisin mutta arvaahan sen…kun ei ole yksin minusta kiinni.

Myöhemminkin ehtii, on se niinkin. Silloin vaan jää hiukan paitsi.

8 comments on “Pyykkiä

  1. Satu sanoo:

    Suloista lomaretkeä teille!

  2. maijanmaja sanoo:

    Mukavaa matkaa! Meillä ei aikaiset lähdöt onnistu koskaan, paitsi jos on ehdittävä lentokoneeseen…

  3. Kirjailijatar sanoo:

    Minä juuri täällä parhaillaan odotan, että muut on lähtökunnossa. Olen se, joka istuu jossain ja odottaa muita. Taitaa elää syvällä sisimmässä vielä joku partiolaisen Aina valmis -asenne, heh. Mukavaa matkaa teille!

  4. Jos tuo on näkymä teidän partsilta, niin ompas sympaattinen. Mun sielun kaupunkimaisema on tuollainen.

  5. Kati Nordman sanoo:

    Ihania kuvia taas kerran!
    Mukavaa matkaa! Tuolla tavalla tyynestihän se pitäisi ajatella, mutta minä olen ihmisenä niin kärsimätön, että pidän nopeista ja aikataulussa tehdyistä lähdöistä.

  6. Kati Nordman sanoo:

    On muuten ensimmäinen kerta, kun kommentoin mihinkään Facebookin kautta.
    T: Katilein Kirja-ajatuksin-blogista :)

  7. Tanja sanoo:

    Huuh, kun nuo teidän poikanne kasvavat! Mukavaa reissua! Minä tykkään hitaista lähdöistä. Tai no, oikeastaan voisin skipata aina koko lähtemisen. Tykkään olla vieraissa paikoissa, mutta se lähteminen jotenkin rassaa mua. Teleportti.

  8. Violet sanoo:

    Satu; kiitos. Oli ihana viikonloppu.

    maijanmaja; mulla onnistuu, meillä ei;-)

    Kirjailijatar; kiitos samoin…

    eilentänäänhuomenna; on se, yhteen suuntaan. Kaksi toista suuntaa ovat hiukan vihreämpiä.

    Kati N; en ole tyyni lähtöjen suhteen vaikka yritän olla. Lähtisin juuri kuten sinä.

    Tanja: kasvavat! Nyt viimeisen vuoden aikana ero on pyöristyttänyt erityisesti.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s