Viikko


Tällä viikolla
– huomasin ruusujen kuivuneen vaasiin
– opettaja soitti koulusta ja kertoi lainanneensa pojalleni rahaa bussilippuun
– olen syönyt kahtena päivänä sitruunatorttua ja yhtenä suklaapaistosta
– olen juonut Beaujolais nouveau:ta
– luin loppuun Peter Franzenin kirjan
– palelin kahtena aamuna metroa odottaessa ja huomasin maassa kuuraa
– unohdin työpaikan avaimet kotiin (vain kerran)
– olen saattanut töissä loppuun yhden projektin joka olikin aika iso
– olen nukahtanut iltaisin viiden minuutin sisällä sänkyyn kapuamisesta
– olen kironnut raskaasti sitä ettei kukaan voi vaihtaa rappuun hehkulamppua (itse en voi kun ei ole niin korkeita tikkaita)
– olemme etsineet vimmalla lasten tavaroita aamuisin viime hetkellä
– huomasin että silmälasit alkavat käydä hermoille jatkuvassa käytössä
– kuulin että esikoinen menee keväällä Lontooseen muutamaksi päiväksi
– olen mennyt hiukan sekaisin siitä mikä päivä on

8 comments on “Viikko

  1. Samppa sanoo:

    Mikä päivä, mikä maa ja aika-alue.

    Peter Franzen. Saman kylän poikia, samaa ikäluokkaa, mutta ei muista miestä. Asuiko toisella puolen jokea?

  2. Violet sanoo:

    Samppa; joenpuolisuudesta en tiedä mutta yllätyin iloisesti kirjastaan.
    Lupaan olla sanomatta jatkossa ” ai taas joku näyttelijä kirjoittaa kirjan” tai muuta jossa on vahva ennakkoluulo sisäänleivottuna.

  3. maijanmaja sanoo:

    Ottakaa viikonloppuna iisisti.. Oliko BN hyvää? Suomeen tuli vain kahta, en ole kumpaakaan maistanut.
    Mä olen tällä viikolla pakannut ja hermoillut.

  4. sari sanoo:

    Olen tehnyt samaa, kuin sinä : kironnut raskaasti – kuin tukkijätkä, ja tuntuu että koko ajan. Pitäsiköhän siistiä kielenkäyttöänsä hiukan …?

  5. Maria sanoo:

    Siis O pääsee ennen sua Lontooseen!! ; ) Terkkui!

  6. Naakeli sanoo:

    Kiiirettä taitaa pitää……. Minulla vuorotyöläisen maanantai näin perjantaina, mutta se ei estä nauttimasta cabernet shirazia… Päivät noin jatkuvasti sekaisin ja nukkumattomuus vaivaa. Täällä ei kuurasta tietoakaan, vaikka ollaan paljon pohjoisempana. Mutta pirun pimeetä on!

  7. aurinko ja kuu sanoo:

    Kiirettä siis pitää… normi arkea kai. Ainakin kuulostaa tutulta.

  8. Violet sanoo:

    maijanmaja; ei sen kummallisempaa. En ole yleensä sen tyyppisten viinien ystävä ylipäätään mutta aina pullon tai pari ostan tuotakin.
    Pakkaus ja hermoilu enteilee muutosta!

    Sari: joskus kielenkäyttöni särähtää omaankin korvaan ja korjaan tapani joksikin aikaa…

    Maria; no sa muuta! KErrotaan.

    Naakeli: välillä on kova hoppu mutta normaalisti ei, onneksi.
    Nukkumattomuus on ikävä juttu. Mulla ei semmoista riesaa onneksi ole ollut.

    Aurinko ja kuu; niin kai…ei mun kohdallani kyllä mistään jatkuvasta kiireestä voi onneksi puhua. Tämmönen ”piikki” vaan tämä.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s