(Melkein) vain minä ja hän


Olen valtavan iloinen siitä että hän jakaa tämän intohimon kanssani.

Että sellaisinakin aamuina kun muu seurue sanoo ei tänään tai ei ainakaan vielä me kaksi voimme olla päivän ensimmäisessä kabiinissa matkalla ylös, jatka siitä toisella vekottimella vielä ylemmäs ja tulla sinne missä ei ole vielä juuri muita kuin mustia lintuja ja hiljaisuus.

Välillä hän valitsee reitin, välillä minä eikä tulisi mieleenkään alkaa kinata.

Jokainen reitti on paras.

6 comments on “(Melkein) vain minä ja hän

  1. Nimetön sanoo:

    Kaunista!

    t. Tampereentytto

  2. Martta sanoo:

    Loma taisi olla onnistunut :-) Oliko tämä teille se entuudestaan tuttu paikka? Ihanasti laitoit tuolla että sun taivaassa paistaa aina aurinko -olen aina jankannut kaikille että talvi Alpeilla on vaan niin erilainen just auringon ansiosta, ihan täydellinen. ”Mun vuorilla” alkoi sataa lunta aamusta, hyvä niin, ja vapaapäivän kunniaksi taidan käydä iltapäivällä kokeilemassa näkeekö tuolla mäessä mitään.

  3. Pariisin Margarita sanoo:

    Kuvistasi välittyy aivan hurmaava tunnelma! Ja minua alkaa nyt harmittaa, ettemme menneet Alpeille tänä vuonna. Saimme kuitenkin onneksi nauttia Pohjois-Savon lumikuorrutteisista maisemista. Voi tuota aurinko, tuota sinistä taivasta ja tuota lumen valkeutta! Muistan niin hyvin, kuinka Alppien aurinko lämmittää poskipäitä, kuinka vuoriviima tuivertaa ja, miltä aamun ensimmäinen lasku kuulostaa suksien alla.

  4. Aura sanoo:

    Niin ihanalta näyttävät maisemat, ai että. Uskaltaisinpa itsekin mäkeen, vaan takaraivossa pelottelee se ettei osaa. Uskallan sentään haaveilla. :)

  5. Karusellissa sanoo:

    MIkäs sen parempaa kuin yhteiset intohimot ja sanaton ymmärräs toteuttaa niitä yhdessä. Ja niin upeat maisemat. Vaikka pakko myöntää, että jo pelkkä kuvien katsominen kouraisi vähän vatsasta. Kauhea korkean paikan kammo – se vähän rajoittaa harrastamistani, mutta olen silti pakottanut itseni mäkeen, opetellut laskemaan, kun kyllästyin odottamaan muuta perhettä rinteen juurella. Ja kaikista peloista huolimatta, olen jopa oppinut välillä nauttimaan laskemisesta.

  6. Tuija sanoo:

    Ihanat on maisemat!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s