Sataa ja paistaa vuorotellen, enimmäkseen sataa jotta luulot saadaan pois.
Olen ollut kiinnostunut ikkunoiden takaisista asioista, seinien sisällä pidettävistä salaisuuksista ja paljastavista vihjeistä.
Olen saanut juonen päistä kiinni ja muutaman dublettityyppisen jutun kasaan. Ei tarvitse kuin katsoa ympärilleen ja siinä niitä on, tarinoita.

5 comments on “

  1. MaaMaa sanoo:

    Hassun koiran olet bongannut ikkunasta katsomassa … :D Mä olen joskus ihmetellyt, että näkeekö ne todella niin hyvin että tarkkailisivat ulkomaailmaa ikkunan läpi, mutta kyllä näin on! Miehen veli ja isä ovat eläinlääkäreitä ja vahvistivat, että koirilla on todella tarkka näkö – vähintään yhtä hyvä kuin ihmisellä! :)

    BTW olen postaillut Japanin reissustamme muutaman postauksen verran, eikö toinen pojistasi ollut kovin kiinnostunut Japanista? Kuvia ja kerrontaa tarjolla ;)

    Paljon terkkuja Piilomajaan
    xxo

  2. Ihana tuo kuva, jossa lira kurkaa ikkunasta! Rakastan syksyä ja sen iltoja, sillä iltakävelyllä näkee juurikin ikkunoiden taakse… arvioin valojen väristä, verhoista, kasveista ikkunalaudalla, minkälainen perhe siellä asustaa. Ehkä arvioni osuu väärään, ehkä oikeaan -ei sen väliä.

  3. Tanja sanoo:

    Bullterrieri ikkunassa!!! Ja taas tulee huutomerkkejä. Siinä koira minun makuuni (porokoiran jälkeen). Heräsin tänä aamuna siihen, kun luulin Zapan murisevan unissaan sängyn alla – voih! Ja kyseessä ei ollut mikään kohmelohoure, ei, annoin suosiolla muiden remuta vappua. Itsehän möllötin katsomalla elokuvaa ja nauttimalla valmistamastamme texmex -ateriasta ja kera peräti kolmen oluen.

  4. Violet sanoo:

    Maamaa: Luulin tuota koiraa ensin patsaaksi. Sitten luulin sitä patsaaksi. Sittenkin vielä luulin. Se ei liikkunut yhtään. Olen varma että tarkkaili minua ja narskutteli hampaitaa hiukan.

    Prisca: Hollannissa nuo kävelyt olivat piinallisia. Siellä ei yleensä mitään jää arvailujen varaan koska verhoja ei yleensä ole tai ne ovat aina auki. ”Meillä ei ole mitään salattavaa”.

    Tanja: Murinaa sängyn alta. Voisi olla karmea kankkusoire mutta onneksi ei sulla sitä. Minä vedin ihan kerta kaikkisesti kaksi olutta ja oikein lasin viiniä päälle.Ollaan me aika hulvattomia oltu.

  5. JenniH sanoo:

    Oh, tuo koira ikkunassa! Hieno hetki, vaikka katse onkin aika tuikea.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s