Helmenkalastaja



Dramatiikan ystäville. Anteeksi, ollut ennenkin täällä esillä mutku toimii aina. Olin kai ennen italialainen mamma jossakin mustissaan istumassa ja liikuttumassa kun poijaat laulaa.

5 comments on “Helmenkalastaja

  1. Kati sanoo:

    Komiastihan se poika vetää. :) Minua jotenkin kouraisi vatsasta ajatus, että tuon levyttämisestä on yli sata vuotta. Että kuuntelenpa tässä, miten joku laulaa niin kauan aikaa sitten. Jostain syystä se tuntuu ihan älyttömän hienolta. Äänen tallennustekniikka on kyllä niitä ihmisen älystä kertovia keksintöjä, moni muu kertoo lähinnä älyttömyydestä. No comments sit siihen, että sitä tekniikkaa kyllä tuhlataan ajoittain aika surutta turhuuksiin. Aiemmin ihan oikeasti kai vähän harkittiinkin sitä, mitä jälkipolvien iloksi äänitettiin.

  2. outi sanoo:

    Ymmärrän ihastuksesi. Jostain syystä minäkin olen aina ollut heikkona Carusoon. Muistan jo pikkulikkana olleeni (äidillä oli aina radio päällä). Tuo rahina tuo lauluun vielä lisää lähes maagista hohtoa.

  3. JenniH sanoo:

    Ah, olen taas ollut poissa liian kauan. Ensiksi reissussa ja sitten kipeänä. Täällähän on tapahtunut vaikka mitä; olet kuvannut vaikka mitä, kirjoittanut ja pohtinut vaikka mitä, muuttanut blogin ulkonäönkin! Olen liian hidas pysymään tällaisessa kyydissä. :) Istun yksin kotona ja tuumin asioita. Kalat napsuttelevat akvaarion veden pintaa. Kuulostaa hassulta ja korostuneelta, kun on muuten niin hiljaista. Hyvää viikonloppua sinulle!

  4. Violet sanoo:

    Kati: komiasti joo. Aivan samaa ajattelen usein, että joku laulaa tuolta sadan vuoden takaa. Ällistyttävää minusta edelleen että ääntä voi ”panna purkkiin”.

    Outi: rahinalla, kiitos, minullekin. Kaikenlaista olen kuullut lapsena minäkin, Hyvä juttu. Uskon että sellainen kehittää makua. Löytää omat suosikkinsakin kun on paljon tarjontaa.

    JEnniH: nyt on taas ollut tapahtumien kausi. Ulkonäköäkin menin sorkkimaan, itse tykkään vaihtelusta, toivon ettei kansa buuaa.
    Yritän ajatella kalojan napsuttelua, en tiedä miltä se kuulostaa.

  5. Tanja sanoo:

    No ei todellakaan buuaa, ihastelee vain. Ainakin hän. Ja minä myös.

Jätä kommentti