Sanon miehelle: miksi mitkään mun superideat ei toteudu?
Hän vastaa: niin, miksei?
Tiesin sen kyllä itsekin.

Kudon villapaitaa, luen Lola ylösalaisin. Onhan sitä siinäkin, superideaa.

10 comments on “

  1. Jake sanoo:

    Mulla on vastaus, superideat ei toteudu, ne täytyy toteuttaa. Huhki niiden parissa pidempään, niin tuloksia syntyy.

  2. Liivia sanoo:

    Jaa-a, kun ei tiedä sen enempää niistä ideoidesi luonteesta, että voiko yksin toteuttaa. Jos minä laitan miehen ideoitteni toteuttajaksi niin lopun elämää saan odotella, siksipä menen, kuljen ja teen itse. Välillä hän toki yllättää.
    Mulle taas passaa lukeminen ja kutominen oikein hyvin, parasta tekemistä näin sunnuntaisin.

  3. Violet sanoo:

    Jake: justiin tuon saman vastauksen tiesin itekin, huhkiminen vaan kato on niin hankalaa muka aloittaa….

    Liivia: tuotahan se meilläkin mutta nyt ajattelen tässÄ ihan juttuja joiden toteutuminen on ihan vain itsestäni kiinni. Lukeminen ja kutominen OVAT hyviä ja parasta, mutten haluaisi olla näin levoton niiden ”superideoitteni” takia.

  4. Hanna H sanoo:

    Välilä sitä myös huomaa joittenkin superideoiden jo toteutuneen, ihan itsestään, vahingossa. Mutta haaveissa siintävässä ja jo tapahtuneessa on ihan erilainen sointi. Fiilistely ja joskus tuskastelukin on niin iso osa sitä…aloittamisen yrittämistä.

  5. sari sanoo:

    Minun superideani toteutuvat – vaikkakin siihen saattaa mennä aika kauan.

  6. Maria sanoo:

    Superidea on varmaan jouluksi Suomeen???

  7. MaaMaa sanoo:

    Kävin pitkästä aikaa kylässä :)

    Tämä seuraava joltain lainattu aforismi ei ole tarkoitettu vinkkailuksi, mutta on kyllä aika inspiroiva — ja tosi …
    ”You can’t cross the sea merely by standing and staring at the water.”

    Oletko sellainen, joka pitää haastaa toimintaan? Eli jos joku sanoo, ”et pysty siihen” niin sitten kahta kovemmin yrittää, jotta saa näyttää, että ”pystynpäs!” …. mä en … ;D

    Paljon terkkuja!

  8. Violet sanoo:

    Hanna: no joo onneksi noinkin joskus.

    Sari: Se on hianoo! Ei sun asenteesi ainakaan estä sitä.

    Maria: no se ei ainakaan toteudu. Ei lomaa, ei rahaa kuin Ryanairiin ja ne täynnä (vai liekö lopettanut kun pelkkää punaista joulunaika). Ihan tyhmää tääkin. EI ole mitään joulusuunnitelmaa.

    Maamaa: kiva kun kävit! Määkin aina ”unohdan” sun blogisi ja sitten kun menen sinne niin ihmettelen että miten olen unohtanut! Juu juu, totta toi aforismi, olen veteen tuijottelija. Ei auta haastaminen paitsi silloin kun on hulluntempuista kyse. Ja silloin toivoo ettei olisi yllytyshullu!

  9. sari sanoo:

    Muistin sen yhden persoonallisuustestin, vai mikä lienee, jonka kerran tänne linkitit – ja josta tuli minulle lausunto ”armoton suorittaja” tai jotakin sinnepäin ;)
    Heh-heh.

  10. Brita sanoo:

    Juuri Aamuteeveessä sanottiin yhdeksi huomisen aiheeksi Lola ylösalaisin. Superideoita ei jaksa loputtomiin ideoida, jos eivät ala toteutua. Näin minä kärsimätön ajattelen. Minä aion toteuttaa yhden haaveeni…menen ratsastamaan, kun lumikin suli pois. odotan innolla.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s