Varuillaan

IMG_2011_03_23_0924

IMG_2011_03_20_0904

2011-05-28 11.42.56

Olen herännyt pian kolmen viikon ajan jo ennen viittä. Herätys on kuudelta soimassa mutta tarpeeton. Kun herään en ole varma olenko väsynyt vielä vai en, en kuitenkaan nukahda enää takaisin. Alkuun jäin sänkyyn makaamaan ajatellen ”jos vaikka”. Tänään nousin viideltä ja kuulostelin oloa. Oikeastaan aivan hyvä. Ehkä olen siirtynyt jo kesäikaan vaikka mikään muu ei ole.

Vakavammin ottaen (koska olen hiukan tosikko ja otan yleensä kaiken kuitenkin vakavammin) tuo aikainen, tahaton herääminen on minulle tuttu merkki. Olen varuillani. Nyt pitää vain ymmärtää miksi.

5 comments on “Varuillaan

  1. sari sanoo:

    Minulla taasen aamuherätykset ovat niin tuskallisia, ovat olleet koko talven. Olo on niin kankea ja jähmeä kello kuusi. Uniani harvoin häiritsee mikään – paitsi herätyskello.

  2. Riikka sanoo:

    Mulla muuten ihan sama, olen monena aamuna herännyt ennen kellonsoittoa. Ja tämä on minulle todella erikoista käytöstä. Ehkä minäkin olen varuillani….tai sitten sillä on jotain tekemistä sen kanssa että aamulla on valoisaa kun herää, ja että olen mennyt illalla aikaisemmin nukkumaan.

  3. Johanna sanoo:

    Täällä ihan sama homma – herätys viideltä tai aikaisemminkin. Ja minulla myös tämä kertoo jostakin pienestä varpaillaan olosta ja siitä, että jokin on tasapainoa keikauttamassa johonkin suuntaan. Parasta mitä silloin voin tehdä on nousta ylös venyttelemään, joogaamaan tai lukemaan. Pötköttely tekee koko päivästä takkuisen. Ikinä en nukahtamisvaikeuksista kärsi, mutta nämä aamuheräilyt alkavat olla tuttu juttu.

  4. Linnea sanoo:

    Täällä samaa varhainheräilyä liikkeellä. Yhtenäkin aamuna herasin neljän maissa, kun mustarastas lauloi pihan vaahterassa. Ensin kiukutti, mutta sitten mietin, että onhan se hieno tapa herätä.
    Hyviä pääsiäisen pyhiä sinne! :-)

  5. Vilijonkka sanoo:

    Kyllä ihmisen noitavaistoihin täytyy luottaa. Pian varmasti selvinnee. Muutama yö sitten itse valvoin neljä tuntia keskiyöstä eteenpäin. Tuskastuin enkä ymmärtänyt kuin vasta aamulla, että kuutamohan se olikin!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s